Sıkça Sorulan Sorular

 Anasayfa / Sıkça Sorulan Sorular
Bayilik ücreti, abonelik ücreti veya Teminat alıyor musunuz?

Herhangi bir Bayilik ücreti , Abonelik ücreti ve Teminat alınmamaktadır.Ücretsiz olarak Bayilik verilmektedir.

Paket Sorgulama Mevcutmu
Tüm Operatörlerde numara ve paket sorgulama mevcuttur.
Tüm dünya ülkelerindeki operatörlere yükleme yapabiliyormuyuz
Tüm Dünyada bulunan operatörlere paket ve kontör yüklemesi yapabiliyorsunuz.
Bayilik şartlarınız nelerdir ve ne kadar sürede bayiliğim açılır?

Vergi  Levhanızın olması yeterlidir.Onun dışında bir şartımız yoktur. Vergi bilgilerinizi verdiğiniz takdirde bayiliğiniz hemen açılır.

Yerimizi gelip görüyor musunuz?

İnternet aracılığıyla ile çalıştığımız için yerinizi görmeye gerek yoktur.

Sisteminiz için kurulum ücreti alıyor musunuz?

Bayiliğiniz açıldığında bir program kurulumu yapılmamaktadır.Herhangi bir ücret alınmamaktadır. İnternet sayfamız üzerinden size verilen Kullanıcı Adı ve iki adet şifreyle sisteme giriş yapabileceksiniz.Bayiliğiniz açıldığında Müşteri temsilcilerimiz size ayrıntılı bilgi verecektir. 

Sisteminizi bizim bilgisayarımıza mı kuruyorsunuz?

Bayiliğiniz açıldığında bir program kurulumu yapılmamaktadır.internet sayfamız üzerinden size verilen kullanıcı şifrelerle sisteme giriş yapabileceksiniz.

İstanbul'da kaç tane bayiniz mevcut?

1500 üerinde bayimiz mevcut 

Sisteminizin bir demosu var mıdır?

Demomuz yoktur. Bayimiz olduktan sonra sistemi görebilirsiniz.

Firma giydirmeniz var mı?

Firma giydirmemiz yoktur. 

Bayilik başvuru yapmak istiyorum. Size nasıl ulaşabilirim?

Sitemizin 'bayimiz olun' kısmından form doldurup gönderebilirsiniz veya 02124386745 - 05534080244 - 05558004267 telefon numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

 

Sizinle çalışan bir Bayinin bilgilerini verir misiniz?

Bayi bilgilerini paylaşmıyoruz.

Toptancı Firma sahibiyim. Fatura ve kontör fiyatlarınızı öğrenebilir miyim?

Bayimiz olduktan sonra sistemden fiyatlarımızı görebilirsiniz.

Bayilik almak istiyorum.Fatura ve Kontör Fiyatlarınızı öğrenebilir miyim?

Bayimiz olduktan sonra Sistemden fiyatlarımızı görebilirsiniz.

Çalışma saatlerinizi öğrenebilir miyim?

Hafta İçi ve Cumartesi günleri 08:30 - 22:00 saatleri arasında, Pazar günleri 09:00-21:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.

Hafta sonları müşteri temsilcinize ulaşabilir miyim?

Cumartesi günleri  08:30 - 22:00 saatleri arasında Pazar günleri 09:00 - 21:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.

Sticker, Broşür veriyor musunuz? Ücretli mi?

Bayiliğiniz onaylanıp bakiyenizi yatırdıktan sonra bizi arayıp, Sticker Broşör siparişi verebilirsiniz.Ücretsizdir.Sadece kargo bedeli bakiyenizden düşer.

Cama yapıştırmalık afiş veriyor musunuz?

Bayiliğiniz onaylanıp bakiyenizi yatırdıktan sonra bizi arayıp, Sticker Broşör siparişi verebilirsiniz.Ücretsizdir.Sadece kargo bedeli bakiyenizden düşer.

Kontörler online mı düşüyor.

Kontorler online olarak düşmektedir. 

Sisteme nasıl giriş yapacağım?

Bayiliğiniz oluşturulduktan sonra Müşteri Temsilcilerimiz tarafından giriş bilgileriniz ve kendi belirlediğiniz parolanız ile ilgi sizlere bilgi verilmektedir.

Bakiyemi sizin hesabınıza mı yatırıyorum?


 Çalıştığımız 12 tane bankadan birinden hesabımıza bakiyenizi yatırıp ödeme bildirimi yapıyorsunuz .15 dk içinde onaylanacaktır. Bakiyeniz onaylanınca sistemde görebilirsiniz. 

Parayı sizin hesabına mı yatıyorum? Nasıl para yatıracağım?

Çalıştığımız 15 e yakın bankalardan birinden hesabımıza bakiyenizi yatırıp ödeme bildirimi yapıyorsunuz .15 dk içinde ödemeniz onaylanıyor.Bakiyeniz onaylanınca sistemde görebilirsiniz. 

Hangi bankalarla çalışıyorsunuz?

12 tane bankayla çalışmaktayız.VakıfBank,DenizBank,Garanti,Yapı Kredi,Türkiye İş Bankası,PTT,Türkiye Finans Katılım bankası, Ziraat,Halkbank,Kuveyttürk,Finans Bank,Türk Ekonomi Bankası.

 

Masraf almayan Bankalarınız hangileridir?

Tüm bankalarda hesabımız bulunmaktadır. Kendi hesaplarınızdan havale yapabilirsiniz.

Banka hesap bilgilerinizi sistemde nasıl görebilirim?

Ayarlar'ı tıklayıp açılan sayfada Ödeme bilidirimi'ni  tıkladığınzda çalıştığımız Tüm Bankaların  hesap bilgilerini görebilirsiniz.

Nasıl Ödeme bildirimi yapacağım?

Sistem sayfasında Ayarlar'ı tıklayıp açılan sayfada Ödeme bildirimini  tıkladığınızda açılan sayfadan 'Bildirim İşlemi' yazan kısımda 
ödemeyi yaptığınız bankayı seçiyorsunuz, tutarı ve ödemeyi yapan kişinin İsim, Soyisim ve TC kimlik numarsını yazıp 'Gönder' tuşuna basıyorsunuz.15 dk içinde onaylanacaktır.

Ödeme bildirimini ne kadar sürede onaylıyorsunuz?

Ödeme bildiriminiz 15 dakika içinde onaylanır.

Bakiyemi ne kadar sürede onaylıyorsunuz?

Bakiyeniz, Ödeme bildiriminizi yaptığınız takdirde 15 dakika içinde onaylanır. 

Müşteri hizmetleri hangi saatler arasında hizmet veriyor?

Hafta İçi ve Cumartesi günleri 08:30 - 22:00 saatleri arasında, Pazar günleri 09:00-21:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.

Ödeme Bildirimi Sistemde hangi bölümde?

Sistem sayfasında Ayarlar'ı  tıklayıp açılan sayfada Ödeme bildirimi'ni  tıklayınız. Bildirim İşlemi kısmından Ödeme Bildirimini yapabilirsiniz.

3D güvenlik sistemi nedir?

Uluslararası Güvenlik Platformu, sanal alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılmasi için Visa tarafından geliştirilmiş en gelişmiş sistemdir.Sistem uyarınca, sanal ödeme işlemi sırasında müşteriye bankası tarafından ödeme şifresi sorulmakta ve böylece kart sahibinin kimligi doğrulanmaktadir. Bu sayede yetkisiz kişilerce kredi kartlarının internet ortamında kullanılmasının önüne geçilmesi sağlanmaktadır

Sizden elde ettiğim toplam geliri nasıl göreceğim?

Sistem sayfamızın 'Raporlar' bölümünden hepsini görebilirsiniz.

Sanal posunuz güvenli mi?

Sanal posumuz 3D ( 3D SECURTY ) güvencelidir.Uluslararası Güvenlik Platformu, sanal alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılmasi için Visa tarafından geliştirilmiş en gelişmiş sistemdir.Sistem uyarınca, sanal ödeme işlemi sırasında müşteriye bankası tarafından ödeme şifresi sorulmakta ve böylece kart sahibinin kimligi doğrulanmaktadir. Bu sayede yetkisiz kişilerce kredi kartlarının internet ortamında kullanılmasının önüne geçilmesi sağlanmaktadır

 

Kredi kartıyla bakiyemi yatırmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

İlk bir ay düzenli olarak nakit çalışmanız gerekmektedir.Bakiyelerinizin miktarı önemli değildir.Bu arada Sistemimiz Anasayfa'sında bulunan bayilik evraklarını göndermeniz gerekmektedir. Islak imzalı sözleşme istendiği için evrakları kargolayıp göndermeniz gerekir.Teyit için Kargo'ya vermeden önce Müşteri temsilcimizi arayınız. Bir aylık ödemeleriniz ve Evraklarınızın kontrolu sağlandığında, telefonla olumlu olumsuz size geri dönüş yapılacaktır.

Kontorlerim kaç dakikada yüklenir?

Kontörler anında yüklenmektedir. 

Kontorleri sistemde nereden yükleyeceğim?

Sistem sayfamızın Kontor bölümünü tıklayınız.Açılan bölümden yükleme yapabilirsiniz.Ayrıca bu bölümde  hattın hangi operatöre ait olduğunu da göstermektedir.Aynı sayfada bulunan 'Kontor Yükle Eski'yi tıklayarak da Kontor yükleyebilirsiniz.


 

 

Kontor yükle Eski nedir?

'Kontor Yükle Eski' bölümünden de yükleme yapabilirsiniz.

Kontoru yanlış yüklersem İptal ediliyor mu?

Kontor de iptal yapılmamaktadır. Operatörden yapıldığı için İptal edilemez.

Bekleyen Kontorlerimi nereden görebilirim?

Kontor bölümünde bulunan Transfer takip'den görebilirsiniz.Burada Tümünü gösteri tıklarsanız, bekleyen onaylanan iptal alan tüm  işlemlerinizi görebilirsiniz.

Kontor de sarı yeşil kırmızı butonlar ne anlama geliyor?

Sarı  Kontor'un beklemede olduğunu, Yeşil onaylandığını, Kırmızı buton Kontor'un yüklenemediğini iptal aldığını gösterir.

Bakiyemden, kontor fatura bir mi Düşüyor?

Kontor yüklemeleriniz ve Fatura tahsilatlarınız tek bir bakiyenizden düşer.

Siz kazancınızı toptan mı alıyorsunuz, İşlem başına mı alıyorsunuz?

Fatura ve kontor başına, Sistem otomatik olarak bakiyenizden düşürür.Ay sonunda fatura ve kontor faturanızı muhasebe adresinize yollar.

Bana fatura yolluyor musunuz?

Resmi bir Firma olduğumuz için her ay faturalarınız gönderilir.

Müşteriden alacağım Kontor kazancımı kendim belirlemek istiyorum.Nasıl yapacağım?

Kontor'u tıklayınız.Kontor Fiyat ayarlarını tıklayınız.Bu bölümden  müşteri kazancınızı ayarlayabilirsiniz

Bayiniz oldum.Kontor fiyatlarınızı nereden görebilirim?

Kontor'u tıklayınız.Kontor Fiyat ayarını tıklayarak görebilirsiniz.

Yazıcım sizin sisteminize uyumlu mudur?

Sistemimiz tüm yazıcılarla uyumludur.

Sisteminiz tüm yazıcılarla uyumlu mudur?

Sistemimiz tüm yazıcılarla uyumludur.

Yazıcımı sisteminize nasıl uyumlu yapabilirim?
Fatura Ödeme bölümünü tıklayınız.Fatura ayarlarını tıklayınız.Yazdırma Kağıt Türü kısmından yazıcınızın türünü seçmeniz yeterlidir.
Kontör satış çıktısı için Kağıt ebatınız nedir?
Fatura çıktısı A5 boyutundaki kağıtlar için uygundur.
Müşteriden alacağım kazanç dekontta ayrıca gözükebilir mi?

Fatura bölümünü tıklayınız. Yazıcı ayarlarını tıklayınız.'İşlem Bedelini Ayrı Gösteri' ,Fatura Faizini Ayrı göster' i seçip tıklayınız. 

Kontorum hala beklemede ise ne yapacağım?

Sistem sayfamızda 'Yöneticiye Mesaj Gönder' bölümünden mesaj gönderebilirsiniz.Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır.Ayrıca Uyarıları takip ediniz. Uyarı geçmişini sık sık  kontrol ediniz. Müşteri hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Uyarılarınızı ayrıca hangi sayfadan takip edebilirim?

Ana sayfa'da 'Uyarı geçmişi'ni tıklayınız.

Kontorum iptal olduğunda, paranın bakiyeme iade edilip edilmediğini nasıl bileceğim?

Sistem, Paranızı otomatik olarak iade ekmektedir. Kontor iptal aldıktan 1 dakika sonraki işlemde iadenizi görebilirsiniz. Ayrıca iadeniz mesaj olarak gelecektir.Uyarı geçmişinizi takip ediniz.

Yaptığım kontor işlemlerini nereden takip edebilirim?
TL Yükleme kısmına tıklayıp ardından Yükleme Raporu'na tıklayıp açılan sayfada Tümünü Göster'i seçerseniz tüm işlemlerinizi görebilirsiniz.
Kontorler online mı düşüyor?

Kontorler online düşmektedir.

İletişim faturaları ne kadar sürede onaylanır?
İletişim Faturaları hemen düşmektedir.
Hangi kurumların faturalarını alıyorsunuz?

Günü geçmiş ya da geçmemiş TÜRKTELEKOM,AVEA,TURKCELL faturaları, ELEKTRİK, DOĞALGAZ, SU faturaları alınmaktadır. ÖZEL FİRMA ÖDEMELERİ(AVON,ORİFLAME), BAĞKUR, MOTORLU TAŞITLAR VERGİSİ, TV YAYIN,IDSL (İnternet), KREDİ KARTI ÖDEME, HESABA HAVALE, PTT HAVALE - EFT, HGS-OGS  Uçak ve Otobüs bileti satışı  vb. kurumların tüm fatura ödemelerini ekranlarımızdan gerçekleştirebilirsiniz

Tüm cep ve Telekom telefon faturalarını alıyor musunuz?

 Tüm Avea,Turkcell, Vodafone ve  TürkTelekom  telefon faturalarını  7gün 24 saat alınmaktadır.

Günü geçmiş iletişim faturası alıyor musunuz?

 Günü geçmiş İletişim Faturalarını alıyoruz.

Callback nedir?

Cep telefonlarından yurt içi ve  yurt dışını çok uygun arama sistemidir. İster sabit  numarayı ister cep numarayı ve  tüm Dünya' yı uygun fiyata arayıp görüşebilirsiniz. Callback hakkında daha fazla bilgi için www.callback.web.tr sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

İletişim faturaları hangi gün ve saatler arasında alınıyor?
Haftanın 7 günü 24 saat online olarak alınmaktadır.
Bazı Firmalar Faturaları bekletip, son ödeme tarihi gelince ödüyor.Sizde böyle mi çalışıyorsunuz?
Günü geçmiş ve günü gelmemiş tüm faturalarınız yaklaşık yarım saat içinde ödenmektedir.
Bayiniz oldum. Fatura dekontunda cep numaramın değil de Sabit numaramın görünmesini istiyorum.
Müşteri Temsilcimizi arayınız.Gerekli düzenleme yapılacaktır.
Uyarı Geçmişi ne işe yarar ?
Uyarı Geçmişi Sayafasında daha önce yapılan uyarıların döküman halinde göstermektedir.İptal alan faturalarınızın para iade mesajlarını bu sayfadan görebilirsiniz.
Hangi Operatörlerin Kontor yüklemelerini alıyorsunuz?
Sistemimizde ,Avea, Vodafone ve Turkcell TL yüklemeleri, Ses,Sms,Cepten İnternet, PC Data Wınn (Bİlgisayar internet WINN)Nar,Bal paket yüklemeleri yapılmaktadır.Bİmcell, Pocell,PTTcell  yüklemeleri ve Callback ucuz arama  yüklemesi mevcuttur.
Müşteriye Kontor yükledim ama yüklenmediğini söylüyor.Ne yapmam gerekir?

Sistem sayfamızda 'Yöneticiye Mesaj Gönder' bölümünden mesaj gönderebilirsiniz.Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır.Ayrıca Uyarıları takip ediniz. Uyarı geçmişini sık sık  kontrol ediniz. Müşteri hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Sisteminize Api yönlendirmesi yapabilir miyim?
Fatura tahsilatları ve Kontör (TL) yüklemeleri için sitemize api yönlendirmesi yapabilirsiniz.
Sisteminize tek bir bilgisayardan giriş yapılmasını istiyorum.Ne yapmalıyım?

Statik IP ekleyebilirsiniz.Sistemimizin 'Ana Sayfa' ında bulunan Sözleşmenin ilk sayfasını Statik Ip adresinizi de yazarak doldurunuz.Kaşeli ve imzalı olarak bize faks'layınız veya Mail atarak yollayınız.Müşteri temsilcimiz Statik IP'niz tanımlandığında size arayarak bilgi verecektir.  

Sisteminize Güvenlik için Statik IP adresimi ekleyebilir misiniz?
Statik IP adresiniz eklenmektedir.Bunun için Sistemimizin 'Ana Sayfa' kısmında bulunan Sözleşmenin ilk sayfasını Statik Ip adresinizi de yazarak doldurunuz.Kaşeli ve imzalı olarak bize faks'layınız veya Mail atarak yollayınız.Müşteri temsilcimiz Statik IP'niz tanımlandığında size arayarak bilgi verecektir. Güvenlik için Sistemi kullandığınız bilgisayarınızda İnternet sayfalarından  ve e-posta adreslerinizlerine gelen mesajlardan hiçbir  rar. jar vb dosya indirmeyiniz.
Kullanıcı kodumda geçerli cep numarasını değiştirmek istiyorum.Ne yapmalıyım?
'Anasayfa' Bölümünde istenen Bayilik sözleşmesinin İlk sayfasını indirip doldurunuz ve 'Kullanıcı kodum olarak yeni cep numarasının kaydedilmesini istiyorum' yazınız. Sayfanın alt kısmını kaşeleyip imzalayınız. Faks veya e-posta yoluyla bize gönderiniz. Kullanıcı kodunuz düzeltildiğinde Müşteri Temsilcimiz sizi arayarak bilgisini verecektir.